E-Learnings

Scholingen

Klik op een kolomkop om te sorteren. Standaard sortering Filters wissen
Naam Onderwerp Punten
E-learning module Diabetes type 2 Diabetes type 2 8,0
Cliënten met een migratieachtergrond Migranten, voeding(sgewoonten), gezondheid(sbeleving) culturen en consultvoering 44,0
COMPLETE e-learning DIËTIST voeding en mondgezondheid. Voeding in relatie tot mondgezondheid 19,5
Cursus Dieetbegeleiding bij migranten Cursus Dieetbegeleiding bij migranten 20,0
Cursus Diëtetiek van kinderen met maag, darm-, leverziekten of m Cursus Diëtetiek van kinderen met maag, darm-, leverziekten of met Parenterale voeding 18,0
Cursus kinderdiëtetiek eetproblemen bij jonge kinderen (Post-hbo Cursus kinderdiëtetiek eetproblemen bij jonge kinderen (Post-hbo)_ 60,0
Dietary Management and the Low FODMAP Diet in IBS - ADVANCED FODMAP 0,0
Diëtetiek van kinderen met groeiachterstand of ondervoeding (Pos Diëtetiek van kinderen met groeiachterstand of ondervoeding (Post-hbo)_ 19,0
Digitale bijeenkomst Voeding en nierziekten Voedingstoestand en voedingbehoefte 0,0
Digitale bijeenkomst Voeding en nierziekten Het cardiorenaal syndroom 0,0
Digitale bijeenkomst Voeding en nierziekten De nefrogeriatrische patiënt 0,0
E learning NutriGenetica NutriGenetica: voedingsadvies op basis van DNA-analyse 12,0
E- Learning Dietary Management and the Low FODMAP Diet in IBS INTRODUCTION 1-day course (online) 0,0
E-learning borstvoeding (vanaf 7 okt) E-learning borstvoeding 0,0
E-learning Diarree en obstipatie Diarree en obstipatie 63,5
E-learning Dietary Management and the Low FODMAP Diet in IBS FODMAP 0,0
E-learning Goedkoop Gezonde Voeding online E-learning Goedkoop Gezonde Voeding online 7,0
E-learning Kunstvoeding Kunstvoeding 0,0
E-learning module Bariatrische chirurgie Bariatrische chirurgie 8,0
E-learning module COVID-19 voeding en leefstijl COVID-19 voeding en leefstijl 12,0
E-learning module Hypertensie Voedings- en leefstijladviezen in de preventie en behandeling van een te hoge bloeddruk 12,0
E-learning module Labbepalingen Voedingsstatusdiagnostiek Laboratoriumbepalingen 8,0
E-learning module Obesitas Obesitas 8,0
E-learning module Point of Care Testing (POCT) in de diëtistenpr Bepaling van de voedingsstatus met behulp van een vingerprik 6,0
E-learning module Voeding en medicijnen Interactie tussen voeding en medicijnen 12,0
E-learning modules Alles over Mineralen en Spoorelementen Mineralen en Spoorelementen 56,0
E-learning modules Alles over Vitamines Vitamines 96,0
E-learning Patiëntveiligheid, wat en hoe? – diëtisten Patiëntveiligheid 2,0
E-Learning The Low FODMAP Diet Update course (online) The Low FODMAP Diet Update course (online) 0,0
E-learning Voeding bij maag- en darmproblematiek geriatrie en consequenties voor het maag-darmkanaal - ziekte van Crohn en colitis ulcerosa - voedingskundige consequenties van maag-darmchirurgie 0,0
E-learning: Cardiovasculair risicomanagement Cardiovasculair risicomanagement 4,0
E-learning: Darmmicrobiota en ouder worden Darmmicrobiota en ouder worden 2,0
E-learning: Histamine-intolerantie Histamine-intolerantie: de fysiologie en de pathofysiologie en betere herkenning van de problematiek. 6,0
E-learning: Meer plantaardig eten voor kinderen Meer plantaardig eten voor kinderen 5,0
E-learning: Ondervoeding en darmgezondheid bij ouderen Ondervoeding en darmgezondheid bij ouderen 6,0
E-learning: Parenterale voeding thuis Deel 1 - basiskennis Parenterale voeding thuis Deel 1 - basiskennis 4,0
E-learning: Parenterale voeding thuis deel 2 Parenterale voeding thuis deel 2 - complicaties en parameters en kwaliteit van leven 5,0
E-learning: The Low FODMAP Diet Update course (online) FODMAP 0,0
E-learning: Voedingsinterventie bij spierziekten Voedingsinterventie bij spierziekten 4,5
E-learning:Verstoorde vertering en absorptie van macronutriënten Fysiologie en pathofysiologie; diagnostiek & behandeling 6,0
Individuele Professionele Ontwikkelingsplan (IPO) Fase 1 & 2/3/4 Individuele Professionele Ontwikkelingsplan (IPO) Fase 1 & 2 / 3 & 4 5,0
Kennisdossier Koolhydraten en insulinegevoeligheid Koolhydraten en insulinegevoeligheid 5,0
Leergang Medicatie en Voeding Leergang Medicatie en Voeding 42,0
Online cursus – Impedantie en handknijpkracht Impedantie en handknijpkracht 5,5
Opleiding Darm Expert Opleiding Darm Expert 0,0
Opleiding tot Orthomoleculair Therapeut Evolutionaire Gezondheidsleer 42,0
Opleiding tot Orthomoleculair Therapeut Orthomoleculaire Voedingsleer 42,0
Sportdiëtetiek (Post-hbo)_ Sportdiëtetiek (Post-hbo)_ 114,0
Voeding bij chemotherapie chemotherapie en targeted therapie 63,5
Voeding en nierziekten Chronische nierschade, Voedingstoestand en voedingbehoefte, cardiorenaal syndroom en Ouder worden met nierfalen 0,0
Voedingstherapie bij diabetescomplicaties (Post-hbo)_ Voedingstherapie bij diabetescomplicaties (Post-hbo)_ 0,0